pondelok 5. decembra 2011

Kamarátstvo vs. láska

Dlho som tu nič nenapísal, tak by sa patrilo zase tak trošku pofilozofovať :D Mnohé ženy majú taký nejaký blok v hlave, ktorý im nedovoľuje upgradovať (povýšiť) kamarátsky vzťah na vážny vzťah. Proste keď vás holka začne brať ako kamaráta nie je šanca (alebo ak je, tak veľmi malá) že sa to niekedy zmení na vážny vzťah. Prečo to tak je? Podľa mňa sú to len predsudky. Ak sa na to opýtam nejakej slečny, odpoveď býva v tom zmysle, že "bojím sa, že sa náš vzťah tým pokazí". Pokazí? Prečo by sa mal pokaziť? Veľmi pekné prirovnanie na túto tému bolo v jednej časti seriálu The Big Bang Theory (aj keď tam sa to týkalo sexu medzi kamarátmi): "Pokaziť kamarátstvo sexom, je ako pokaziť zmrzlinu čokoládovým posypom." Podľa mňa sa nič nemusí pokaziť ani sexom, ani tým, že sa z priateľstva stane láska. Príklad zo života: Poznám jeden pár (muža a ženu samozrejme :D). Odmalička sa kamarátili, vyrastali spolu. Asi po 20 rokoch kamrátstva zistili, že sa do seba zaľúbili. Tak svoj kamarátsky vzťah proste povýšili na vážny vzťah, potom sa zobrali a žijú šťastne spolu až dodnes (ak nepomreli :D). To je pekný dôkaz toho, že sa to dá, a že sa nič nemusí pokaziť. Ešte by som sa rád vyjadril k sexu medzi kamrátmi (samozrejme myslim kamarátov opačného pohlavia :D). Prečo by sa sexom malo kamarátstvo pokaziť? Preto, že po sexe sa žena začne na toho chlapa dívať inak? Prečo by sa mala? Nemôžu byť proste kamaráti ako predtým? Čo sa tým sexom zmenilo? A možno sa im to zapáči a z kamarátstva sa stane vážny vzťah. Aj to je možné. Treba len odstrániť ten blok z hlavy. Ten ktorý vám hovorí, že to fungovať nebude. Niekto by ešte mohol namietať, že "A čo ak to nevyjde?" No to sa môže stať. Tak to nevyjde, a čo? Musí koniec vzťahu znamenať aj koniec kamarátstva? Rozhodne nie. Ja som toho živým príkladom: som rozvedený, manželstvo mi nevyšlo. Ale s mojou ex-manželkou vychádzam dobre, ostali sme kamaráti aj keď mám milión dôvodov sa na ňu hnevať, a mnohí ľudia to nechápu...

2 komentáre:

  1. podla mna
    su tu len vyhovorky, ak sa fyzicky pritahuju obvykle sa spolu aj vyspia a su kamarati dalej v pripade ak nie su v hre dalsie pocity :) ..a ak nejde o vyhovorku tak o chranenie vlastneho charakteru.. myslis ze kazda sa hned prizna. hej Stevko, s tym tym tym a tym kamaratom som sa uz vyspala ale ten a ten sa mi nepaci, snimi len ked som opita .))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. heh no sex s kamaratom je sice fajn vec,ale ked ten vztah potom prerastie do vazneho a nakoniec skonci fiaskom ako v nemenovanom pripade,tak neviem ci to bolo dobre rozhodnutie:) Ovsem ine je,ked sa kamrat zacne vazne zaujimat o kamaratku s tym,ze by chcel vazny vztah a nemusi to byt hned o sexe.Je to o tom prekonat ten pomyselny blok v hlave ako to tu stevo napisal.

    OdpovedaťOdstrániť