streda 7. decembra 2011

Toto fakt neznášam

Neznášam, keď sa potrebujem niekomu dovolať a ten človek mi nedvíha mobil. Chápem, že sú situácie, keď to nejde - v práci, pri nejakom obchodnom jednaní, schôdzi a podobne. To je v poriadku. Ale myslím, že slušnosť je potom, keď už má ten človek čas, aspoň prezvoniť, napísať sms alebo zavolať o čo išlo. CLIP má už dnes každý, a ak tomu človeku nevolám so skrytým číslom (CLIR) tak to je také ťažké ozvať sa naspäť? Ak sa niekto neozve ani na druhý deň po tom, považujem to za vrchol ignorácie. Môže sa ešte stať, že dotyčná osoba nemá kredit, tak sa nemôže ozvať naspäť. Aj to chápem, ale existujú iné možnosti - pokec, facebook, skype, icq... Každú snahu o spätné kontaktovanie dokážem oceniť. Ale bohužiaľ sa mi stáva veľmi často, že niekomu zavolám a proste nedvíha. Má paušál, takže na nedostatok kreditu sa vyhovoriť nemôže. Nezavolá ani na druhý deň, ani o týždeň, nenapíše na facebooku, keď je online - proste totálna ignorácia. A to je človek, ktorého považujem za kamaráta / kamarátku. Je to smutné...a najsmutnejšie na tom je to, že sa mi ten človek ozve sám od seba, len keď niečo odo mňa potrebuje. Nemyslím teraz nikoho konkrétneho, takýchto "kamarátov" mám viac.... Ak sa v tomto texte niekto našiel, tak nech sa skúsi nad sebou zamyslieť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára