piatok 16. decembra 2011

Rytmus vs. Chuck Norris

"Viete prečo v poslednom čase toľko prší? To preto lebo Chuck Norris plače, že už si nerobia srandu z neho ale z Rytmusa..." :D Hehe....no toľko vtip na úvod môjho ďalšieho príspevku na tomto blogu. Nedá mi sa k tomu nevyjadriť. Dobre viete, že donedávna boli v móde vtipy o Chuckovi Norrisovi....a to nie len u nás ale po celom svete. Dostali sa až k samotnému Norrisovi. Čo on na to? Vzal to s humorom a dokonca na základe 100 najlepších hlášok na jeho osobu vydal knihu aj s patričnými komentármi. Avšak v poslednom čase, o ňom veľmi nepočuť. Chuck Norris sa pomaly ale isto stráca....a novým internetovým fenoménom sa stáva Rytmus. No na rozdiel od Norrisa, vtipy o Rytmusovi podľa mňa nie sú vtipné, ale skôr trápne. Zamerať sa na jednu jeho hlášku "si zabil" (ktorú mimochodom používa polovica slovenska, nielen on) tak, aby všetke vtipy boli postavene len na nej (príklad: "som zdobil", "som debil", "som ukradol"...), je podľa mňa dosť úbohé. A navyše niektoré sú dokonca československé ("som zlobil", "som zavařil"...). Nie som Rytmusov fanúšik, ale ani nemôžem povedať žeby som ho nemal rád. Ja, na rozdiel od väčšiny jeho nepriaznivcov (haterov) mu jeho úspech nezávidím. A že má rad luxus? Priznajte si to všetci - kto by nemal? Že sa strapnil pred Krausom? Hehe...to by sa asi každy - Kraus je silne kafe a keď sa človek smeje, nemôže predsa rapovať ;-) Ešte raz, nechcem ho obhajovať, len sa na to všetko pozerám z iného uhla pohľadu. Je to môj názor. Ak so mnou nesúhlasite, privítam každý váš komentár do diskusie, či už tu, alebo na Facebooku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára