streda 12. októbra 2011

Trošku o politike

Politika ma nezaujíma, ani ma nikdy nezujímala. Ale ani mne neušlo, že padla vláda Ivety Radičovej. Je toho plný internet, nedá sa to nevedieť. Aký mám na to názor ja? Ja to berem tak, že jedni príživnici si nabalili vrecká, tak teraz si ich pre zmenu nabalia iní. Politici nerobia nič pre štát, len hrabú peniaze pre seba. Stále to tak bolo a stále bude.....Alebo žeby nie? 15.10. má byť veľká udalosť. Na celom svete majú v ten deň prebiehať demonštrácie na zrušenie vlády politikov a navrátenie vlády ľuďom. Od Európy cez Afriku až po Austráliu, od Ameriky po Áziu sa budú ľudia celého sveta domáhať svojich práv a žiadať skutočnú demokraciu. Inými slovami stop zlodejom, ktorí rozkrádajú štát a prejde im to (viac info: http://roarmag.org/2011/09/call-to-action-united-for-global-change-on-october-15). Tak uvidíme, či to bude mať zmysel. Ja verím, že áno. Blíži sa rok 2012, rok veľkých zmien. Nemyslím si, že bude koniec sveta, ale že sa svet zmení..... Podľa prebiehajúcich (nielen politických) udalostí to tak aj vyzerá. Dúfajme, že to bude zmena k lepšiemu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára