streda 28. novembra 2012

Som náročný?

Už viackrát som bol na internete "obvinený" z toho, že som náročný. Minimálne v tom, čo očakávam od svojej budúcej partnerky. Chcel by som teda ujasniť, čo vlastne chcem, alebo teda skôr to, čo nechcem :D

1. Nechcem sexicu. Nevyžadujem aby moja partnerka mala veľké prsia, alebo veľký zadok (skôr naopak), teda aby mala dokonalú postavu. Chcem taku normálnu holku, s bežnými mierami. Ale zas nie nejakého 150 kg vorvaňa :D

2. Nechcem modelku. To, že na FB davam like na fotky modeliek, ktoré sa mi páčia, ešte neznamená, že takú chcem aj pre život. Podľa hesla že "na peknú holku sa dobre pozerá, s rozumnou sa dobre žije". Ale na druhej strane zas nechcem taku, vedľa ktorej keď sa rano zobudím ta sa zľaknem :D

3. Nechcem nymfomanku. Mám rad sex, a chcem ženu, čo má tiež rada sex. Ženu, ktorej sa nemusim sexu doprosovať, ktorej to nebude stačiť raz za týždeň :D Ale nechcem nymfomanku, všetkého veľa škodí.... 

5. Nechcem fajčiarku. Chcem tak veľa, keď nechcem aby žena fajčila (cigarety, marihuanu) a ničila zdravie sebe aj mne? nemám chuť sa bozkávať s popolníkom.

6. Nechcem blondýnu. Nič proti blondýnam. Nie kvôli vtipom, alebo žeby som si o nich myslel že sú menej inteligentné - proste môj typ sú čiernovlásky, idealne japonky :D Ale zase na farbe vlasov až tak nezáleží, tu som ochotný urobiť výnimku :D

7. Nechcem princeznu. Nechcem ženu, ktorá sa bude vyhýbať akejkoľvek domácej práci - či už vareniu, praniu, upratovaniu a pod. Ja rád pomôžem, ale nie zas žeby som všetko robil ja :D

8. Nechcem kurvu. Keď som písal, že chcem ženu, ktorá bude mať rada sex, tak som tým myslel že bude mať rada sex so mnou :D Nie s každým, kto prejaví záujem...Ja keď som zaľúbený som verný a to isté vyžadujem od partnerky.

9. Nechcem klamárku. Neznášam klamstvo. Mám rád úprimnosť a pravdu za každú cenu. Aj keď je nepríjemná.

10. Nechcem karieristku. Nemám nič proti tomu, keď si žena buduje kariéru. Ale  nechcem aby trávila väčšinu dňa v práci, na úkor mňa alebo rodiny...

11. Nechcem feministku. Chcem normálnu ženu, nie takú ktorá bude omieľať stále dookola dristy typu že ženy si vystačia bez chlapov, že môžu robiť tú istú prácu ako chlapi a pod.

12. Nechcem psíčkarku. Nechcem ženu, ktorá bude mať radšej svojho psa ako mňa :D

13. Nechcem herečku. Nechcem ženu, ktorá sa na niečo hrá, na niečo čo nie je. Mám rád ženy, ktoré su samé sebou, ktoré sú niečim originálne.

Na záver by som ešte dodal, že mi nevadí slobodná mamička, rozvedená alebo staršia ako ja (nie zas oveľa hehe). Ak som na niečo zabudol, doplním v diskusii.....

1 komentár: