nedeľa 6. apríla 2014

Zmena je život

Firma Microsoft oznámila, že za pár dní definitívne ukončí podporu 12-ročného operačného systému Windows XP a všetci sa z toho idú zblázniť. Všade sa o tom píše, každý to rozoberá či je to správne, či nie. Niektoré spoločnosti čo doteraz (!) používajú Win XP z protestu voči tomu prechádzajú na Linux. Ale prečo? Prečo ľudia tak lipnú na starých veciach? Prečo odsudzujú všetko nové? Alebo lepšie povedané, prečo majú STRACH z nových veci? Windows 8 prišiel bez tlačidla Štart. Dovtedy ho takmer nikto nepoužíval a zrazu každému chýba. Alebo napríklad Facebook zmenil design. Zase! Tragédia! Starý bol predsa dobrý, načo ho meniť? Prečo si zvykať zase na nový? A tak by som mohol pokračovať.ľudia si proste zvykli na niečo, a všetko nové hneď odsudzujú. Všetko staré je zrazu GOLD. Staré zlaté časy. Kto si však uvedomí, že o pár rokov budú "staré zlaté časy" práve to, čo je dnes nové a "zlé"? Ja mám rád zmeny. Zmena je život a to nie je len fráza. Nový design Facebooku sa mi páči. Nový Windows 8 sa mi páči, aj keď som zo začiatku mal problém nájsť tam niektoré funkcie, na ktoré som bol zvyknutý. Teraz naňho nedám dopustiť. Tlačítko Štart mi vôbec nechýba. Windows XP som mal rád aj ja, ale je to už deduško, zaslúži si odpočinok. Vôbec mi chýbať nebude. Keď som skončil školu, vyšiel zákon, že sa musia v lekárňach zadávať všetky recepty do počítača, musí sa všetko evidovať: príjem aj výdaj liekov. Tu v Kuzmiciach sme mali takého starého lekárnika, ktorý sa bál počítačov ako čert kríža. Bol z toho taký nešťastný, že si radšej zaplatil niekoho, kto mu bude tie veci do počítača zadávať (konkrétne mňa hehe). Aj to je krásny príklad toho, ako sa niektorí ľudia boja všetkého nového. Mali by sme si však uvedomiť, že keby sa ľudia báli napríklad žiarovky, doteraz by sme svietili sviečkami :P Vývoj nezastavíme a na nové veci si proste treba radšej čím skôr zvyknúť a nie plakať za tými starými, ktoré sú aj tak už nenávratne preč.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára